Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig…


Ik heb heel veel gelezen op internet, vooral veel youtube filmpjes bekeken. In de eerste 2 weken na de ramp (MH17) kwamen rare berichten op internet, moeilijke berichten, moeilijk te geloven. Ik had me ervoor afgesloten, wegens het drama in de familie van het onvoorstelbare van het overlijden van Stefan

Later heb ik het gek gevonden dat veel van die eerst verschenen berichten (bijna) allemaal verdwenen waren als sneeuw voor de zon. Veel is van internet afgehaald, maar door wie? En waarom?

Dat heeft me aan het denken gezet. “Waarom is niet meteen actie ondernomen? Met veel film en fotomateriaal? Waarom is men niet uitgebreid gaan praten met de omwonenden?” Vreemd… heel vreemd…

Ik heb eens gelezen op ‘uitleg over mind-control-technieken’ dat het allerergste scenario wat je je bedenken kunt en wat ook echt gebeurt, zo extreem moeilijk is te geloven door de gemiddelde gewone mens, dat die scenario’s ook om die reden in de werkelijkheid gepland en doorgevoerd worden… Want niemand zal het (kunnen) geloven…

Wat mijn eigen echte mening is zal ik niet snel op papier zetten – wel in een persoonlijk gesprek toelichten, van persoon tot persoon…

Ik verzamel op mijn website materiaal van internet en zet het daar bij elkaar. U kent het spreekwoord: “een goed verstaander heeft maar een half woord nodig…”

pastoor Geudens

Mijn Website: http://911ww3.wordpress.com/

Archief

Blog statistieken

  • 17,658 hits
